Email: rejestracja@cmlinden.com | Rejestracja: 660-463-464

W trosce o bezpieczeństwo naszych Pacjentów oraz dostosowując się do rekomendacji wprowadziliśmy w CM Linden zmiany zasad Państwa obsługi.

Naszym celem jest płynne kontynuowanie konsultacji lekarskich w bezpieczny sposób.

W codziennej pracy stosujemy szereg procedur podnoszących bezpieczeństwo sanitarno-epidemiologiczne.

Wprowadziliśmy możliwość wystawienia e-recepty na zasadzie usługi telemedycznej. Tam gdzie jest to możliwe wizytę tradycyjną zastąpimy telewizytą.

Szczegóły dostępności usług telemedycznych uzyskacie państwo w naszej rejestracji.

Przebieg telewizyty:

– Lekarz łączy się z Pacjentem telefonicznie o wcześniej ustalonej godzinie. Do wizyty należy się przygotować (wyniki badań, pytania).

– Lekarz podczas wizyty zbiera wywiad, omawia i analizuje wyniki badań, wydaje zalecenia, ewentualnie wystawia e-receptę oraz zwolnienie lekarskie.

Jak umówić wizytę:

– Telefonicznie 660 463 464

– Poprzez formularz kontaktowy na stronie www.cmlinden.pl

Wpłatę prosimy dokonywać na rachunek bankowy 42 1140 2004 0000 3902 7953 6385

W tytule przelewu proszę wpisać imię i nazwisko (Pacjenta) oraz datę zaplanowanej wizyty.

Potwierdzenie przelewu proszę wysyłać z dopiskiem „wyrażam zgodę na wystawienie faktury” na adres e-mail: rejestracja@cmlinden.com

Wdrożyliśmy następujące procedury:

  • Wprowadziliśmy porady telefoniczne
  • Podczas rozpoczęcia rozmowy przeprowadzamy krótką ankietę weryfikacyjną
  • W poczekalni został umieszczony dozownik z płynem do dezynfekcji
  • Przed wizytą lekarską prosimy pacjenta o udzielenie odpowiedzi na pytania o ryzyko kontaktu z koronawirusem, o ogólny stan zdrowia, mierzymy temperaturę oraz prosimy o aplikację środka dezynfekcyjnego
  • Ograniczamy obecność osób towarzyszących podczas pobytu w centrum
  • Wszystkie klamki oraz sprzęt dostępny dla personelu i pacjentów jest dezynfekowany w zwiększonej częstotliwości
  • Rekomendowaną metodą płatności jest karta płatnicza
  • Prosimy o zachowanie bezpiecznych odległości pomiędzy pacjentami, sytuację na bieżąco reguluje personel placówki

Liczymy na państwa wyrozumiałość
Z poważaniem, Zarząd Linden

 

Close Menu
en_GB
pl_PL en_GB